Liebster Blog Award - jestem nominowany i nominuję innych

lipca 19, 2016


 Nominacja do Liebster Blog Award

Gdy 6 lat temu hurtowo przekonywałem blogosferę, że powinna czytać te książki, które ja czytałem (tak, w prehistorii mojego życia miałem blog z recenzjami książek), u różnych piszących widziałem kolejne nominacje. Sam jednak nie brałem nigdy udziału w podobnej zabawie. Przyszła więc kolej i na mnie. Nominował mnie Adrian z bloga Brewilokwencja (proszę zapamiętać ten adres, bo to zacny blog!)

Aha, zapomniałem napisać, o jaką zabawę blogową chodzi. Oczywiście mowa o Liebster Blog Award. Pozwolę sobie zacytować opis za Blogerem, który mnie nominował :)
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Jest mi mega miło z powodu tego wyróżnienia. I że będę mógł polecić kilka linków do osób, które lubię czytać lub które powinni polubić czytać inni. Najpierw jednak pytania.
1. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Lubię Mad Men. Serio. I Sherlocka. Serio, serio...
2. Czego byś nigdy nie założył/a na siebie?
Czegoś, co by mi się nie podobało.
3. Czy istnieje taka suma pieniędzy dla której zrobił/a byś wszystko?
Nie.
4. Masz jeden dzień życia - co robisz?
Panikuję :)
5. Masz możliwość spotkania się z jakąkolwiek osobą na świecie - kogo wybierasz?
Jeśli nie byłby to Tolkien, to bym nie chciał. Tylko że to marzenie już nie do spełnienia :(
6. Chciał/a byś na jeden dzień być płcią przeciwną?
Nie.
7. Jak zareagował/a byś na wieść o śmierci swojego idola?
Zaniemówiłbym.
8. Wierzysz w magię?
Nie.
9. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Przed komputerem.
10. Jaka jest Twoja ulubiona aplikacja?
Dużo i wszystkie na smartfonie: YouTube, Kalendarz, Instagram, Fakty TVN, Biblia, Endomondo, Messenger, Blogger
11. Co Cię przeraża w dzisiejszym świecie?
Zło.
A to moja lista (super mega kreatywna).
1. Jakie książki lubisz czytać?
2. Ludzi lubisz za...
3. Czy czytasz komiksy?
4. Ulubiony film na podstawie książki.
5. W jednym zdaniu dlaczego blogujesz?
6. Czy lubisz podróżować?
7. Co jest na Twoim ulubionym kubku?
8. Rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie życia.
9. Czy lubisz czytać w komunikacji miejskiej?
10. Jaki typ blogów lubisz przeglądać?
11. Uważam, że warto blogować, ponieważ...

I nominuję:
1. Iza z bloga Dość Poważnie
2. Karriba z bloga Moda na czytanie
4. Ewa z bloga Muzy Sponiewierane
5. Wiktoria z bloga Przeczytaj mnie
6. Kasia z bloga Shake Your Board
7. Koczowniczka z bloga Koczowniczka o książkach
8. Patrycja z bloga NAI Pisze
9. Rafał z bloga Serce w kształcie piłki
10. Henio Trolejbus z bloga Kroniki Henia Trolejbusa
11. Ćma Kulturalna z bloga Ćma kulturalna

Miłej zabawy! :)

Zdjęcie pobrałem na wolnej licencji CC0 ze strony www.pexels.com 

Może zainteresuje Cię jeszcze...

0 komentarze